nov 032018
 

Ljudi se sve više odlučuju da vode zdrav način života, ali često kažu da za to nemaju vremena! Upravo zbog toga, donosim vam na jednom mestu 10 radnji koje treba preduzeti radi očuvanja dobrog zdravlja, pri čemu vam ni ze jednu od njih nije potrebno više od 5 minuta, a koristi koje donose organizmu su nemerljive.

  1. Silaženje niza stepenice umesto napornog penjanja: Stepenice su odličan trenažer koji će vam obezbediti dobru figuru i ojačati kardiovaskularni sistem. Ali penjanje uza stepenice može biti suviše naporno i dugotrajno, i, na kraju krajeva, izazvati kratak dah. Međutim, ništa manje efikasno i korisno, a što je najvažnije: i lakše je – jeste silaženje niza stepenice. i ono opterećuje mišiće butina, zadnjice i sagoreva kalorije.
  2. Češće zadržite dah: Zadržavanje daha kao element respiratorne gimnastike doprinosi boljem održavanju ćelija u našem telu, aktivira metaboličke procese i kao rezultat svega telo je napunjeno energijom. Duboko udahnite, polako izdahnite sav vazduh iz pluća i zadržite dah do jednog minuta.
  3. Ispiranje usta morskom vodom sprečava mnoga oboljenja: Morsku vodu jednostavno možete napraviti i sami: jednu kašiku morske soli rastvorite u čaši tople vode i dobijenim rastvorom ispirajte svakodnevno grlo i usta. Morska so, zahvaljujući svom sastavu, obogaćuje organizam korisnim komponentama. Ukoliko nemate morsku so, možete koristiti i jodiranu.

 

OVO URADITE DANAS, A SUTRA IDEMO DALJE…